svaren

2010-01-28 @ 21:25:22
Det kom in i alla fall lite frågor, och det är ju bättre än ingenting :)

Anonym: Bästa sextips (kanske med en kille och en tjej?)

Svar: Ja, bästa sextips med en tjej kan jag tyvärr inte ge då jag har inte någon erfarenhet därifrån. Men med en kille så älskar jag när det blir sådär riktigt impulsivt och lite hetsigt. När man går från noll till hundra och nästan äter upp varandra, haha. Nej, men när man egentligen ska göra något annat, men så räcker det med en blick eller att man rör vid den enes axel eller vad som, och så bara exploderar det och man blir stenkåt och bara har fantastiskt bra sex just där och just då.

Natalie: Hej. Tack för besöket. Fin blogg! En liten presentation av dig på bloggen hade inte vart fel :)
Svar: Vet att det inte exakt är någon fråga, men eftersom att ett svar efterfrågas tar jag med den ändå! En liten kort presentation ligger under kategorin sambosarna, eller hittas här.


Ida: Fullständiga namn? Ålder? Bor?
Svar: Mitt fullständiga namn vill jag inte lämna ut, men kan tala om att mitt namn är Annifrid, lite sådär ovanligt men fint. Jag är 21 år gammal och bor i centrala Småland.


Annika: Hur länge har du bloggat och hur många läsare har du?
Svar: Bloggen är ju helt nystartat, så inte så länge. Men kan tillägga att jag även har en annan blogg som har haft i över två år. Statisiken funkar inte på denna bloggen än, vet inte vad felet är?


Hanna: varför började du blogga?
Jag började blogga för att lufta av mig, speciellt denna bloggen. Den andra har jag för att jag har rest mycket så att mina nära och kära ska kunna följa mig! :) Men som sagt, denna bloggen startade jag för att kunna rensa av mig lite som man tänker på, som man behöver få ur sig =)


My: Hur träffades du och din pojkvän?
Svar: Vi träffades genom gemensamma vänner kan man säga, fast det var egentligen på en fest och vi var fulla och glada, löningshelg. Sen träffades vi efter det och insåg att vi trivdes bra tillsammans.


Anonym: Hur ofta har ni sex och vilken är din/er favoritposition?
Svar: Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan, det beror lite på hur mycket vi har och göra och hur vi jobbar osv, men vi vill inte heller ha sex bara för att vi måste, så det är lite olika. Men mycket sex är bra! Favoritposition, den var lite svår. Jag gillar variation.. men en favorit är klassikern doggy, men även en form av missionären när man har benen över killens axlar, know what i mean? :)

 

Hoppas ni är nöjda med svaren som kom här, och är det något mer ni undrar är det bara att fråga på! :)

Såg även att det var någon som lämnat tips på att jag ska visa dagens outfit och saker jag köper och så, och det kan jag absolut självklart göra :)

 

 

Såhär blond och brun var jag efter thailand i somras, underbart!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Oj tips, var dej själv ! Viktigt viktigt, och skriv med variation. Det är det bästa sättet att hålla kvar läsare. Även mycket om relationer och mode. Så relationer har du juh redan, toppen :D OCH en viktig sak jag tycker, lägg ALLTID upp bilder. En blogg utan bilder är inget jag fastnar i iaf :) haha, några tips !

2010-01-28 @ 22:43:05     URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

2010-02-01 @ 16:52:28     URL: http://johannaduring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0